Fredag 13:e 2012

Fredag den 13:e oturs dagen? Det är väl precis vad det är.. Men min dag har börjat bra, utvilad och har precis kommit hem från ett pass på gymmet. Nu väntas massa pluggande.. och ikväll så ska jag träffa min egna Beniga Beny för sista gången på evigheter, hon ska nämligen ut å resa 3,5 månad, så hon åker imorn och kommer hem till valborg. Bästa tiden att åka iväg, efter nyår och sen komma hem när det börjar bli varmt och skönt här hemma. Dock kommer jag sakna henne så sjukt mycket, Bobiga bob är inte mkt utan hennes beny! Men är glad för hennes skull.. Inte alls avensjuk (;
Nää Fredag den 13:e ska bli bra iår. Den kommer vara känslofylld, men den ska vara bra!
Bob och Beny (:
XOXO- Emms-pemms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0