2012

2012 har kommit och i år är det dags att riktigt ta tag i livet. 2011 var både bra och dåligt. Jag har tagit studenten, jag har rest, börjat min utbildning till lärare. Mycket roliga saker, mycket negativt, många bekanta har somnat in, mycket svik och ångest. Försöker så gott jag kan. Men min styrka orkar inte allt för mycket.
2012 ska bli mitt år. Jag ska börja träna på allvar igen, jag ska sluta leta och jaga lyckan, den kommer av sig själv. Jag ska sluta umgås med de som ger mig negativ energi. Jag ska släppa taget som sådant som har varit jobbigt innan, men gör jag det för första stund är det inte lika svårt har jag intalat mig. " I know is time to let you go "
Jag börjar detta år med att jobba 13:30-20:30, inte super taggad, men det blir nog bra (;
XOXO-emms-pemms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0