9 Maj

Hej igen. Nu har det gått för lång tid sen jag sist skrev, Dock har inte så mycket positivt hänt. Valborg var mysigt, grilla med Elina och Elisabeth, det kan inte bli mycket bättre än så <3. Sen har det varit mycket i skolan, nu är det bara 1 månad kvar innan studenten. Det är rätt sjukt, jag tar studenten, trodde aldrig den tiden skulle komma. Jag är inte alls den personen jag trodde jag skulle vara när jag var yngre. Det är mycket som har hänt nu på senaste tiden. Mycket negativt, men även bra saker också. Jag skulle aldrig klara mig utan mina underbara vänner. Elisabeth och Elina ni vet att ni betyder mer än några andra. Jag är så extremt glad att jag känner er. 1 universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6 miljarder människor och jag träffade er av dom. TACK <3 Vi har känt varandra i 6 år och hoppas det blir många år till. Älskar er <3 XOXO Emms-Pemms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0