9 September 2010

Ja det var ju bra länge sen jag skrev här.

Jag saknar ibland att skriva av mig hur jag känner, det är lättare att skriva än att prata om det.
Att prata känslor är jobbigt och efter den här sommaren är det nog svårare än innan sommarn.
Det är så mycket som har hänt jag har känt att jag varit på toppen sen hamna på botten på en sådan kort tid.
När jag tänker tillbaka på vad som har hänt i sommar undrar jag vad jag tänkte då?
Men det jag funderar över är om jag överhuvudtaget tänkte alls. Jag tror att jag glömde backa ett steg och tänka till utan bara trodde att allt skulle vara en prinsessdröm.
Verkligheten kommer aldrig bli som en prinsessdröm.
När jag tänker tillbaka till tiden innan sommarn börja eller i början av den så ser jag hur mycket jag har förändrats,jag var väldigt öppen med att visa känslor och brydde mig inte om vad folk sa eller såg.
Nu är det nästan tvärtom.
Jag vill inte visa känslor och vad folk tycker och tänker gör mig nervös.
Jag kan prata om det med mina bästa vänner och det är jag glad för.

Nu ska jag inte sitta och gnälla mer.

See ya later

XOXO-emms-pemms <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0