7 Mars

Nu är jag hemma, eller ja jag har varit det sen igår, men igår kunde jag inte skriva för hade inte kommit hem mentalt, och idag har jag inte klarat av att skriva saknar det för mycket. Helt sjukt, det var helt underbart det har varit bland dem bästa dagarna i mitt liv. Folk har pratat om känslan man får på konserter och jag har upplevt den och den är underbar, jag får inte in att jag har sett dem, men samtidigt vill jag inte att det ska vara över, har räknat ner från 126 dagar och nu är det över och 2 dar efter, det enda jag gör är att kolla videos och bilder hela dagarna, kommer nog ta ett tag för mig att komma tillbaka till verkliga livet, och det påverkar skolan sjukt mycket, har massor av prov och läxor men det går inte kan inte koncentrera mig. Det är för overkligt, och jag är inne i en djup saknad så det gör ju ingenting bättre, men måste ta tag i det här nu, blir bara sämre.

Jag kommer aldrig glöma att jag har fått chansen att se Tokio Hotel 2 gånger, och jag kommer alltid ha fått sett dem och det kommer leva med mig resten av mitt liv.  Jag är lycklig

det var lite tankar jag har just nu.. men det kommer bilder och allt sånt snart '

XOXO-emms-pemms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0