9 April

God morgon (:

Vakna för 20 min sen kanske, och sitter med ett glas fil i handen och planerar dagen,med Adam Lambert i högtalaerna (: Beths undrar om jag ville med till stan och göra Norrköping osäkert, fårse kanske det, väntar även på mejl, men vet inte varför haha men vad ska ni göra idag då?

Mitt lov är slut om 3 dagar och allt går tillbaka till det normala, vilket ska bli skönt, men jag vill ut och resa. Jag kan inte sluta tänka på 4-5/3 det var bland dem bästa dagarna i mitt liv, att få uppleva det igen vore så grymt kul, men har man föräldrar som inte förstår varför man vill iväg igen när man precis sett dem är det svårt. 

Nää nu ska jag börja fixa mig lite smått,blir nog stan endå, alltid lika roligt med Beths (:

hörs lite senare

XOXO-emms-pemms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0